Skip to main content

Maleta pedagògica per fomentar masculinitats plurals, positives i diverses

Descripció

El Plural, centre de masculinitats de Barcelona presenta unes maletes pedagògiques per treballar les masculinitats amb l'alumnat i infants en general, per afavorir un desenvolupament conscient, informat i lliure de la seva personalitat.

Les maletes estan formades per una selecció de llibres i  contes que, a partir de la seva lectura i amb el suport d’una guia orientativa”, facilita la reflexió sobre les masculinitats. En aquesta ocasió presentem les franges  infantil (0 a 6 anys) i cicle inicial de primària (de 6 a 8 anys).

Autoria

Plural

Comparteix-ho

Som massa! Guia sobre grassofòbia en l’àmbit educatiu.

Autoria

Magranes Cooperativa

Comparteix-ho

Eixamplem identitats - Escola Xirinacs

Autoria

Ajuntament de Barcelona. Districte de l'Eixample

Comparteix-ho

Eixamplem identitats - Escola Mallorca

Autoria

Ajuntament de Barcelona. Districte de l'Eixample

Comparteix-ho

Eixamplem identitats - Escola Joan Miró

Autoria

Ajuntament de Barcelona. Districte de l'Eixample

Comparteix-ho

Eixamplem identitats - Escola Gaia

Autoria

Ajuntament de Barcelona. Districte de l'Eixample

Comparteix-ho

Eixamplem identitats

Autoria

Ajuntament de Barcelona. Districte de l'Eixample

Comparteix-ho

La Coeducació a Catalunya Pràctiques de referència i reptes

Descripció

Aquests documents son el resultat del projecte de recerca “La Coeducació a Catalunya. Pràctiques de referència i reptes”, un encàrrec per part de l'ONG Intered i la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere (PUCVG), desenvolupat durant el curs 2020-2021 de forma col·laborativa entre l’associació EduAlter i el Grup d’Educació i Gènere de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta recerca té per objectius

  • (i) visibilitzar pràctiques de referència en matèria de coeducació en centres d’educació secundària d’arreu de Catalunya des d’un enfocament d’Educació per a la Justícia Global, així com
  • (ii) fer incidència en les polítiques públiques a partir de generar una anàlisi crítica entorn la normativa que funciona com a marc legislatiu d’aquestes pràctiques en el context català

Podeu trobar els enllaços als informes i altres materials audiovisuals aquí

 

Us convidem a llegir els resultats de l'investigació en els documents adjunts :

1. La Coeducació a Catalunya, pràctiques i reptes:  INFORME DE RECERCA

2. Catàleg d'Experiències La Coeducació a Catalunya, pràctiques de referència i reptes

3. Anàlisi del Marc Legislatiu i Polítiques públiques en matèria de coeducació

4. Col·lecció d'assajos audiovisuals elaborats per les alumnes

 

Imatge

Autoria

Edualter

Comparteix-ho